top of page
Vyhledat

Den 11 - Národní park Fiumedinisi

Poslední město jsem za sebou nechal už včera a tak jsem vyrazil na hřebeny hor, kde strávím i následující den.

Výhledů do kraje a do údolí jsem si užíval prakticky od začátku dne. Šel jsem pěšinkami zaříznutými do svahů prudkých hor a později i po hřebenech, kde jsem měl krásný rozhled na obě strany hory. Bylo pořád co fotit, takže jsem se dost zdržoval. Později jsem toho litoval.

Odpoledne se vrcholky hor (tedy i se mnou) zahalily do mraků a začal foukat hodně silný vítr. Nebylo vidět na pár metrů a chůze byla náročná. Když se zdálo, že začne i pršet, oblékl jsem si pláštěnku a nepromokavé kalhoty. Na batoh jsem dal také pláštěnku, vydržela na něm ale sotva deset vteřin. Silný vítr ji z batohu strhl a odnesl. Teď fakt nesmí začít pršet.

Šel jsem snad pořád rychleji a rychleji, stejně nebylo nic k vidění. K večeru se vše uklidnilo a já si začal hledat místo na spaní. Přišel jsem k domku bez střechy u kterého byl chlívek. Noc jsem strávil v chlívku.